perjantaina, marraskuuta 24, 2006

Ennen joulua ja pikkuisten joulujen jälkeen

Pikkujoulut menivät ihan hyvin, oikeastaan tosi hyvin. Aloittelimme iltaa luokkatoverini luona ja alkuilta meni hauskan kitarapelin kanssa. Ensiksi me pojat hakkasimme sitä ihan tosissamme ja yritimme päteä taidoillamme, mutta sitten kun luovutimme vehkeen tytöille niin saimme huomata että niiltähän se onnistui paljon paremmin. Ei sen niin pitänyt mennä. No onneksi vaihdoimme peliä ennen kuin enemmän olisi alkanut hävettämään taidottomuutemme. Seuraavaksi oli vuorossa tanssipeli ja siinähän minä olin virtuoosi, vaikka luokkamme poikamies voittikin minut. Vähän pelottaa millaisia kuvia porukka räpsi siellä, minä tanssimaton päällä keikkuloimassa. Sitten jaoimme lahjat toisillemme, itse olin kyllä paketoinut omani todella hienosti wc-paperilla. Minä sain ehdottomasti illan parhaan lahjan, mutta ei siitä sen enempää.

Jatkoimme sitten illanviettoa baarissa, tosin kaikki eivät sinne lähteneet. Baariksi valitsimme Onnelan, koska sinne oli ilmainen sisäänpääsy. Täytyy myöntää että Onnelan alakerta on kyllä sellainen paikka jossa jopa minä viihdyn. Kerrankin paikka jossa soi hyvä musiikki. Porukkaa oli baari tulvillaan ja ilta sujui ihan mukavasti. Yllätyksekseni myös minä innostuin tanssilattian pyörteisiin. Ei se varmaan kaunista katseltavaa ollut. No hauskaa oli, sehän oli kai tarkoituskin.

Sieltä sitten valomerkin jälkeen suunnistin takaisin kämpälleni. Kello oli 5, kun viimein kaaduin väsyneenä sänkyyn. Mutta on se vaan aina hienoa mennä baari-illan jälkeen nukkumaan ja vielä kun tietää ettei aamulla ole krapulaa.

Mutta sitten siitä vedosta minkä asetin teille rakkaat lukijani. Tuli vaivaiset kaksi ihmettelyä. Yllätyin itsekin. Sen lisäksi tuli myös yksi vittuilukysymys mikset juo, sellaiselta jonka kanssa olin jo aikaisemmin keskustellut aiheesta. Myös yksi kannustus, että on se hienoa kun lähdit baariin mukaan vaikket juokaan. Ehkä kysymysten vähäisyys johtuu siitä että kukaan ei varmaan tajunnut että olen selvin päin. Mutta näin on veikkailut taas veikkailtu. Voittajaksi siis julistan Eleanin. Onneksi olkoon. Osoitan seuraavan kirjoitukseni teille. Valitettavasti en vielä tänään jouda, voi olla että se siirtyy sunnuntai-iltaan, mutta ei vielä kannata huokaista helpotuksesta. Se on kyllä tulossa.

Seuraavaksi suunnistan Seinäjoelle. No Man's Band in my mind.

Humppa Soi: Ruoska: Kesä tulla saa

10 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Oi, miten mukavaa kun oikein teititellään. ;) Jännityksellä jään odottamaan, mitä kirjoitat.

AC/DC kirjoitti...

Onnelahan kannattaakin valita baariksi jos lehdessä lukee että ilmainen sisäänpääsy. Onhan se melkein ilmaista jos 7 eurolla pääsee sisälle....

Heinä kirjoitti...

Tuntuu menevän villisti siellä KAUPUNGISSA.

Wille kirjoitti...

No eipä oikeastaan. Mitenköhän villisti itse käyttäydyt baareissa. Ai niin, lapset ei pääse baareihin.

manninen kirjoitti...

Heinällä on kiire kasvaa aikuiseksi, vaikka on vielä ihan kapalolapsi

Heinä kirjoitti...

Niin no viikko ja yksi päivä niin pääsen jopa katsomaan bändejä talvi aikaan.

manninen kirjoitti...

niin ne lapsoset lentää pesästään...Lapsemme on aikuinen...Sniif

Heinä kirjoitti...

Minä en ikinä kasva aikuiseksi. Olen peter pan. Menen lentämään.

Jari sanoi jöötille pahasti.

Wille kirjoitti...

Ei saa Manninen loukata naisten tunteita.

manninen kirjoitti...

Tilanne on jo selvitetty, käykää kahtomassa meijän luokan blogilla...

generated by sloganizer.net