keskiviikkona, lokakuuta 06, 2010

Keikkaa pukkaa...

Nimittäin töitä. Eilen olin iltavuorossa, tänään toinen samanmoinen. Huomenna ehkä vapaa ja sitten perjantaista maanantaihin töitä. Saa tässä kai sen verran taas tienattua että pystyy vuokran maksamaan. Oli kyllä eilen kivaa olla taas töissä, vaikka vähän ahdistikin lähteä sinne. Niinhän se aina vähän on.

Mutta nyt aion olla hurjaakin hurjempi ja päivittää vähän blogini sisältöä. Käyn linkkilistan läpi ja poistan sieltä sellaiset mitä ei enää löydy.

Huh huh. Olipas siinä hommaa. Paljon oli ehtinyt muuttua ja paljon oli myös säilynyt ennallaan. Se vähän mitä tuossa samalla lueskelin blogeja niin tuntui mukavan tutulta lukea blogeja joita ennen tuli seurattua hyvinkin aktiivisesti. Mahtavia tyyppejä kaikki. Terveisiä kaikille. Omistan seuraavan tarinan teille:



Tarina ei ole omakohtainen.

Tässä samalla olen toisella korvalla [toista korvaani olen käyttänyt kymmensormijärjestelmän apuna (en oikeasti)] kuunnellut Levykauppa äxän sivuilta ennakkokuuntelussa olevaa Minä ja Ville Ahosta. Ei mitään hajua mikä tämä on, enkä oikein kovasti ole tykännytkään kuulemastani. Välillä kyllä hymyn sain huulilleni. Kuunnelkaa Eno biisi.

Humppa Soi: Minä ja Ville Ahonen: Eno
Humpastalainattua: "Ahdistunut yksinäinen vanhapoikaeno"

2 kommenttia:

Jose / ajastaika.com kirjoitti...

Katos, olen tuolla linkeissä! Vanha osoite tosin, joku nappas tuon vanhan mun irtisanottua sen ja laittoi sinne blogintyngän pystyyn - seassa oli ainakin jossain kohtaa pari mun vanhaa kirjoitusta. o_O Mutta ajastaika.comista löytää siis nykyään.

(Kyllä mäkin täällä vielä lueskelen säännöllisen epäsäännöllisesti, kommentointipuoli vaan on jäänyt pikkasen vähemmälle...)

Wille kirjoitti...

Mietinkin kun pyörähdin siellä sivuilla että ei oikein vaikuta sinun teksteiltä, mutta ne jotkut sun vanhat kirjoitukset sekottivat päätäni, joten annoin linkin olla entisellään :) Korjaan asian.

generated by sloganizer.net