tiistaina, toukokuuta 26, 2009

Kaboom

Viikonloppuna kävin kotiseudullani ja pääsin puutarhahommiin. Ja lettuja paistamaan. Ja makkaraa paistamaan. Ja saunaan. Siinä tärkeimmät viikonlopusta.

Matkakuume tosin meinasi iskeä kun katseltiin veljen Berliinistä ottamia kuvia. Olishan se kivaa seikkailla jossain uusissa maisemissa. No ehkä joskus. Sain minä onneksi hyvää musiikkia tuliaisiksi. Berlin Boom Orchestra. Aika karua. Sopii täydellisesti levyhyllyyni.

Harjoittelussa on ollut taas sitä samaa tylsyyttä. Välillä tuntuu ettei kello etene yhtään, ainakaan oikeaan suuntaan. Tämä ja ens viikko onneksi enää. Pitäisi kirjalliset työtkin saattaa ajantasalle kun kaiken pitää olla syksyllä valmista kun siirrymme koulutusohjelmiin. No onhan tässä kesä aikaa. Onneksi kokeet on kaikki läpi.

Ei siis ihmeitä Willen arkeen kuulu. Juopotkin tarjosivat aamuryyppyä kun töihin kävelin mutta kieltäydyin kohteliaasti.

Humppa Soi: Berlin Boom Orchestra: Jericho Rock
Humpastalainattua: "Weil du dich selber zu viel liebst!" (Voisiko joku suomentaa?)

5 kommenttia:

Minja kirjoitti...

Mun äärimmäisen huonolla yläastesaksalla se ois ehkä, että siksi sinä itseäsi niin paljon rakastat.
Joku varmaan osaa saksaa paremmin kuin mä ja korjaa jos oon ihan hakoteillä. :D

Anonyymi kirjoitti...

Koska sinä rakastat itseäsi liikaa

luulisin

Wille kirjoitti...

Kiitos. Melkein pakko luottaa teihin vaikka luotanhan minä muutenkin.

manninen kirjoitti...

Täydellinen lainaus jätkälle...

Thundercat kirjoitti...

Tulee jotenkin sellanen fiilis tuota musiikkia kuunnellessa että pitäisi laittaa rastat ja ruveta polttamaan marihuanaa

generated by sloganizer.net