tiistaina, tammikuuta 13, 2009

Kitarasankari kuittaa

Taas on vierähtänyt tovi edellisestä. Ei haittaa. On ollut mukavaa. Ei mitään ihmeellistä mutta kuitenkin mukavaa. Koulu on alkanut ja vaikka siellä onkin väsyttänyt istuskella niin en valita. Olen muuten huomannut etten nykyisin muutenkaan valita enää niin paljon kuin ennen. Ei tämä nyt sitä tarkoita että ruusuilla tanssisin mutta ei vaan oikein enää innosta ruikuttaa. Muistaakseni lupasin joskus Manniselle että sitten jos joskus saan naisen niin en enää ryveskele itsesäälissä. En ole naista rinnalleni saanut kulkemaan mutta silti ei ryvetytä. Hassua. Yleensä kyllä tällaisten positiivisten kirjoitusten ja ajatusten jälkeen julma maailma iskee vasten kasvoja mutta se jääköön nähtäväksi.

Olen kylläkin alkanut miettimään asioita paljon. En minä tänne osaa kirjoittaakaan mitä päässä pyörii mutta ei minun tarvitsekaan. Oikeastaan se johtuu siitä että olen arka ihminen puhumaan omista ajatuksistani. En minä muiden mielen mukaan mene mutta en osaa vain muodostaa ajatuksistani sanoja niin että muut ne oikeasti ymmärtäisivät niin kuin ne oikeasti tarkoitan.

Ja sitten jottei mene ihan pohdiskeluksi taas niin kerronpa sen että olen tässä taas kaverin luona käynyt pelaamassa Guitar Heroa. Petollinen peli. Siitä tykkää vaan enemmän mitä enemmän sitä pelaa ja oppii. Onneksi minulla ei ole rahaa ostaa sitä itselleni. Muutenhan en muuta tekisikään kuin hakkaisin Eye of the tigeria, Rebell Yelliä tai vaikka La Bambaa.

Ei tässä tämän kummempaa.

Humppa Soi: Sonata Arctica: Don't Say A Word
Humpastalainattua:
"Mother always said "my son, do the noble thing..."
You have to finish what you started, no matter what,
Now, sit, watch and learn...
"It's not how long you live, but what your morals say"

2 kommenttia:

manninen kirjoitti...

Katohan Pasila huomenna jo kerkeet/kykenet

Wille kirjoitti...

Katoin. Tietenkin. "Patu"

generated by sloganizer.net