keskiviikkona, tammikuuta 21, 2009

Arki

Mitä minun arkeeni kuuluu. Pyykit pyörii koneessa. Sämpylätaikina kohoaa. Musiikki pauhaa. Maanantai-iltaisin Pasila ja torstai-iltaisin Kotikatu. Silloin tällöin pikkuhiljaa kaveripiiriksi muodostuvan joukkion kanssa ABC:llä kahvilla. Tunneilla istumista. Tehtävien tekemättä jättämistä. Aina vaan harvemmin ja harvemmin koneella istumista. Etääntymistä blogi ja nettielämästä. Rahattomuutta. Levyjäkään en ole tänä vuonna vielä ehtinyt yhtään ostaa. Levyhammasta jo kolottaisi.

Olenko kuitenkin tyytyväinen?

Taidan minä olla.

Humppa Soi: Vennaskond: Öö
Humpastalainattua: "Armastamata, pääsemata."

Elämässäopittua: Roskapussit kun kääntää nurinpäin niin saa mustan jätepussin.

8 kommenttia:

Hehkuvainen kirjoitti...

Hyvä kuulla, että mukavaa on :).

Erinomaisen loistavaa arkea jatkoonkin!

Wille kirjoitti...

Kiitos samoin vaan sullekin :)

Mimmu kirjoitti...

Mä leivoin kanssa eilen sämpylöitä. Ja sit mä leivoin pullaa ja muffinssejakin :)

Anonyymi kirjoitti...

Oon kans ite miettiny notta pitääs ruveta itte leipomaan omat leipänsä! Josko se vaikka tulis halvemmaks.. mimmosella ohjeella sä omasi leivot? :)
ja Mimmuhan on ollu TOSI ahkera leipuri!

Wille kirjoitti...

Minä ainakin leivoin ihan ssämpyläjauhopussin kyljessä olevalla ohjeella. Ja muuten Neiti O, olen tänään pyörähtämässä Seinäjoella. Asuitkos sinä siellä? Kannattaa siis vähän varoa jos kaupungilla pyörit.

Mimmu kirjoitti...

Neiti O: Joskus on pakko yrittää. Tarvii uskotella tuolle miehelle, että mä olen varsinainen kotitalousihme toisinaan. :D Ei vais, ihan kivaahan tuo on :)

manninen kirjoitti...

Jätkä leipoo jotain sämpylöitä! Jätkä on niinku joku oikee ihminen jolla on oikee elämä!

Ja kyllämää tiedän miksi sitä levyhammasta kolottaa! Taiat kohta ostaakin levyn, et vaan itelles...

Wille kirjoitti...

Minusta se on vähän säälittävää jos mies leipoo sämpylöitä. Ja levyä et kyllä helpolla saa.

generated by sloganizer.net