perjantaina, maaliskuuta 27, 2015

Nyt saa jo väsyttääkin

Olipas se päivä. Yön olin töissä ja sen jaksoin hyvin. Kokki oli tehnyt minulle yöpalaksi lautasen kokoisen cookien ja lisäksi toinen työkaveri oli tuonut minulle suklaa levyn. Täytyy tunnustaa etten kyllä yön aikana jaksanut tuhota molempia.

Aamulla nukuin noin kolme ja puoli tuntia. Sitten meninkin takaisin työpaikalle tarkoituksena valvoa meidän filippiiniläisten työntekijöiden suomen kielen koetta. No sitä ennen kuitenkin siinä kahviteltiin työkavereiden kanssa ja vietettiin vähän niin kuin minun läksiäisiä. Ja sain kukkiakin. Ja suklaasydämiä ja valtavasti halauksia. Tuntuihan se oudolta olla siinä kaikkien keskipisteenä ja tajuta että tosiaan en enää ainakaan ennen syksyä tule työn merkeissä työkavereitani näkemään. Haikeaa. Mutta silti mukavaa. Olen kyllä innoissani tästä työpaikan vaihdosta.

Kokeen siinä sitten kuitenkin valvoin ja se oli kyllä raskasta. Väsytti meinaan aikalailla. Pysyin kuitenkin hereillä. Kiitos älypuhelimen.

Kotia päästyäni postilaatikossa odotti se mitä pitikin. Nightwishin uusin levy. En kuitenkaan heti päässyt sitä kuuntelemaan kun kauppaan piti lähteä.

Lopulta kuitenkin pääsin sohvalle ja vaimon ja poikani sain häädettyä anoppilaan. Levy oli mahtava. Ja vaikka ensimmäisen kuuntelun jälkeen ei vielä osaa paljoa sanoa niin tiedän että tulen rakastamaan tätäkin Nightwishin levyä mitä enemmän sitä kuuntelen.

Nyt poikani nukkuu ja vaimoni lähti kaverinsa luokse. Voisin itsekin ottaa pojasta mallia ja painua peiton alle. Unta ei tarvitse kauan odottaa. Olen väsynyt ja onnellinen.

Humppa Soi: Hetki sitten soi Nightwish.

Pojan suusta: "Iso intu, asa intu."
Suomennos: Iso lintu. Fasaani lintu. (Keittiön ikkunasta nähtyä)

Ei kommentteja:

generated by sloganizer.net