torstaina, heinäkuuta 23, 2009

Olisitpa täällä

Poika: "Olenko koskaan sanonut ettö olet kaunis, siis ihan oikeasti sanonut?"
Tyttö: "Eh"
Poika: Eikun ihan tosissaan, oikeasti. Olet tämän vuoden kaunein tyttö."

Näin siis keskusteli kliseisen näköinen trendikäs pari joka käveli vastaani kun töistä palasin. Tyttö oli kyllä kaunis en sitä kiellä mutta miksi sitä pakkelia pitää olla enemmän kuin elopainoa? Asiahan ei minulle kuulu eikä se minua oikeasti häiritse. Mietin vain.

Töissä on ollut ihan mukavaa ja kun olen saanut nyt pari yötä nukkua kunnolla niin sitä jaksaakin paremmin. Tänään piti Mannisen tulla luokseni yöksi matkalla Ouluun mutta kuten Manniselle on tapana niin hän istui väärään linja-autoon ja löysi tiensä Jyväskylään. Jotenkin kai sieltä kuitenkin hän tiensä perille löytää. Parempi vaan ettei tarvitse nähdä mutta se sattuu syvälle sydämeen kun hänellä on minulle Mikko Alatalon levy enkä sitä nyt vieläkaan saa.

Kohta voisin kömpiä nukkumaan kun aamulla taas aikaisin työmaalle ja huomenna kotiseudullenikin ajattelin mennä savusaunomaan.

Humppa Soi: Olli Lindholm: Satukirjan sankari
Humpastalainattua: "Lohikäärmeitä ei."

2 kommenttia:

Tiina kirjoitti...

Mua hiukan epäilyttäisi, jos mun poikaystäväni sanoisi mulle, että olen "vuoden kaunein" tyttö. Mitä sekin nyt tarkoittaa? Ensi vuonna joku muu on kauniimpi? :D

Wille kirjoitti...

Tuo minullakin vähän korvaan kolahti ikävästi.

generated by sloganizer.net