tiistaina, maaliskuuta 24, 2009

Ärsytys

Vaikka minulla on pitkin talvea ollut hyvä olo niin kyllä minunkin joskus on paha olla. Nyt on sellainen hetki. Minähän olen luvannut että en valita jos seurustelen mutta minähän en seurustele joten voin valittaa. Tämä on yksi asia joka minua ärsyttää. Kaikki luulevat että minä seurustelen. Että minulla on tyttöystävä. Että hirviö on löytänyt kaunottaren. Asiahan ei näin kuitenkaan ole. Ihan sama mitä te luulette. Tottakai minä mielelläni ja ylpeästi sanoisin jos asian laita olisi näin. Mutta kun se ei ole. Vietän toki paljon aikaa yhden naispuolisen kaverini kanssa ja koska tulemme hyvin toimeen niin en ihmettele vaikka ihmiset luulevat yhtä jos toistakin. Ja en minä sitäkään kiellä etteikö siitä nyt joskus jotain voisi tullakin. Ehkä minä vain typerästi niin toivon ja elän haavemaailmoissa mutta tiputaanpahan sitten ainakin taas vaihteeksi korkealta kun todellisuus iskee kasvoille. Ääh. En minä tiedä. MINÄ EN TIEDÄ! Jättäkää minut rauhaan.

No ärsyttää minua muutkin asiat. Esim. rahattomuus. Ikivanha ketutuksen aiheuttaja. Ja kohta minä olen sitten entistä velkaisampi mies kun eilen pistin Kelalle hakemusta jos vaikka opintolainaa saisin nostaa. Hihhei. No saanpahan sitten ainakin maksettua nykyiset velat ehkä pois kavereille.

Sitten ärsyttää näyttösuunnitelma. Kaiken maailman perusteluja pitäisi taas keksiä miksi teen niin kuin teen harjoittelussa. Miten perustelen sen että pesen mummon pyykit? Miten huolehdin turvallisuudestani? Miten osoitan käyttäväni hoitotyönperiaatteita hoitotyössä? Miten? Miksi? Blaa blaa blaa... Ei jaksais. Mennä edes koko harjotteluun enää. Mukavaa siellä on mutta kun ei saisi olla kun siellä pitäisi olla oppimassa.

Sitten ärstyttää tämä nettikin. Eihän se vieläkään toimi niin kuin pitäisi. Aina silloin tällöin toimii mutta suurimmaksi osaksi takkuilee. Siksi pidänkin koneen usein kiinni. En jaksa tapella.

Ja tekemättömät koulutyötkin ärsyttää.

Ja se kun Pluto ei ole planeetta.

Väsyttää.
Ärsyttää.
En jaksais.
Haluaisin vain olla.
Olla olematta.
Olla miettimättä.
Vain olla.
Möllöttää.

Anteeksi.
Olen vain tällainen.

8 kommenttia:

Thundercat kirjoitti...

http://www.youtube.com/watch?v=nNiJ6Pp7NtE&feature=channel_page

Hehkuvainen kirjoitti...

Ole vaan tuollainen.

*halaus suuri ja lämpöinen*

Tiina kirjoitti...

Muakin vähän ärsyttää, ettei Pluto ole enää planeetta.

Mutta hirviö sä et ole kyllä mitenkään päin, höpsö.

Hehkuvainen kirjoitti...

Ai niin, löysin kuvan susta 1950-luvulla! Naisena tosin. Mutta silti. Tsekkaa blogistani :D!

Wille kirjoitti...

Thundercat: Et kai lappareihin ole mieltynyt? Osuvia pätkiä kyllä, ei voi valittaa.

Hehku: Kiitos halauksesta ja kuvasta. Tällaisena minä varmaankin pysynkin. Mihin sitä karva koiristaan pääsisi.

Tiina: Pluto tässä ehkä eniten ärsyttääkin.

Thundercat kirjoitti...

Ostin vaan kaks niitten dvd:tä ja jäi putki päälle :D

Jensku kirjoitti...

I hear ya, I hear ya.

Anonyymi kirjoitti...

Ei mitään hätää Ville.. Plutohan on aina ollut vain Mikki Hiiren oma koira, ei mitään muuta ;)

Asiat kyllä järjestyy, siitä ei tarvitse huolehtia. Joskus ne järjestyy ihan hyvin ja joskus vähän huonommin.. Rahaa tulee ja menee, mut pääasiahan on se että hengissä edes pysyy.. :)

-Jonna-

generated by sloganizer.net