maanantaina, helmikuuta 18, 2008

Menetetty maa

Kävin sitten taas elokuvissa, onneksi päivänäytös ei maksa kuin 6,5 euroa. Tällä kertaa kyseessä oli Menetetty maa joka ei varmaan monellekaan sano mitään mutta kyseessä on Coenin veljesten uusin leffa. Koska en veljeksiltä vielä ole yhtään huonoa leffaa nähnytkään niin sillä ehkä repäisin sen verran että päätin oikein teatteriin mennä katsomaan. En kadu kyllä yhtään että niin tein. Eikä haitannut vaikken ketään kaveriksikaan saanut kun elokuva oli kyllä niin mahtava. Coenien parhaimpien joukkoon menee. Ja muutenkaan en kyllä muista milloin olisin noin hyvän elokuvan viimeksi katsonut. En ala tämän enempää nyt hehkuttamaan vaan kehoitan kaikkia itse katsomaan sen. Tuossa traileri jos kiinnostaa:



En minä mistään muusta enää keksikään kirjoittaa kun olen niin tuon leffan pauloissa vieläkin.

Humppa Soi (radiosta): Riki Sorsa: Haaveissa vainko oot mun
Humpastalainattua:
"Kelle kuulun silloin?
Mä vastausta ootan illoin."

Elämässäopittua: Coenit teki sen taas.

4 kommenttia:

manninen kirjoitti...

On ne vaan taitavia jätkiä...

Anonyymi kirjoitti...

Mä oon miettiny et kandeisko sitä käydä tsiikailemassa ja ilmeisesti sit kandee. Luotan mielipiteeseesi tässä :)

Wille kirjoitti...

Saat sitten minua syyttää jos et tykkää.

Thundercat kirjoitti...

Pitäis varmaan käydä toikin kattoo.. tai ainakin sit vuokrata

generated by sloganizer.net