sunnuntaina, elokuuta 02, 2009

Aurinko paistaa, vettä sataa, Willellä alkaa loma!

Mies on hikinen. Mies on märkä. Mies on väsynyt. Miehellä on nälkä. Mies on äärimmäisen onnellinen. Miehellä loppui kesätyöt. Miehellä alkoi loma. Mies lähtee illalla rakkaansa kanssa mökille. Mies käy suihkussa. Mies kuuntelee hyvää musiikkia. Mies kirjoittaa blogille. Ja sen jälkeen mies syö.

Mies olen minä. Kenestä muustakaan tänne kirjoittelisin? Ihanaa kun vihdoin loppui työt ja alkoi loma. Vaikka se ei kestä kuin reilun viikon niin kyllä tuntuu ihanalta. Mutta kyllä se vähän haikealtakin tuntui sieltä lähteä kun sinne jäi vanhukset kaipaamaan. Mukavaa kun ovat tykänneet. Tunne on molemmin puolinen. Välillä työt kyllä väsytti paljonkin vaikka fyysisesti ei rankkaa olekaan. Mutta olen minä paljon kesän aikana oppinutkin. Tiedän ainakin että tämä on se minun alani. Tykkään tästä työstä.

Nyt ajatukset ei kasassa pysy lain joten lopettelen vain.

Humppa Soi: Edguy: Rocket Ride
Humpastalainattua: "Uu-woo-oooo-oo"

Elämässäopittua: Maatalousnäyttelyissä käy paljon ihmisiä.

2 kommenttia:

Hehkuvainen kirjoitti...

Ihanaa lomaa :)!

Annette Sinclair kirjoitti...

:) :) :) :) :) :)

generated by sloganizer.net