maanantaina, joulukuuta 01, 2008

Pöö

En ole siis kuollut tai mitään muutakaan. On vaan ollut niin paljon kiireitä koulun suhteen kun tehtäviä ja kokeita on harva se päivä tässä ennen kuin joululoma alkaa. Ja sitten kun en ole muutenkaan jaksanut konetta paljon ylimääräistä availla niin eihän tänne mitään synny. Ja sekin ärsyttää kun en ole joutanut/jaksanut teidän muiden blogejakaan lueskella. Jotenkin ei tuota aikaa vaan riitä. Mikähän se minun aikaani oikein vie? No hyvä on. Tiedänhän minä. Mutta ei siitä sen enempää. Sanotaan vaan että en kyllä valita.

Ehkä minusta kuullaan vielä täälläkin kunhan tässä vähän tasottuu tämä arkeni.

8 kommenttia:

Mimmu kirjoitti...

Myönnä nyt, että olet löytänyt sen suuren rakkauden! :)

Mutta hyvähän se, ettei ehdi jatkuvasti täällä netissä roikkumaan, kuten mä. Tosin onneksi siihenkin tulee viikon päästä taas muutosta. :)

Wille kirjoitti...

En myönnä! (Ehkä jotain pientä säpinänpoikasta tosin voi olla ilmassa)

Anni kirjoitti...

Uuuuuuuuu willellä on nainen :P

Tiina kirjoitti...

Pöö!

Joo, ei sun tarvikaan sanoa yhtään mitään. Kyllä me kaikki ollaan se jo arvattu. ;D

Mimmu kirjoitti...

Joo, ei sitä sanoa tarvi, mutta olisihan se kiva, että sen voisi myöntää ;D

Anonyymi kirjoitti...

Hyvä ettet ole kuollut :). Ja säpinänpoikanen kuulostaa ekstrahyvältä!

Anonyymi kirjoitti...

Säpinät muualla on erinomainen syy hiljaisuuteen täällä. Kiva kun on kivaa. :D

Wille kirjoitti...

Mukavaa kun ette ole unohtaneet minua ja kyllä minä kerron sitten taas lisää jos jotain kerrottavaa ilmenee.

generated by sloganizer.net