maanantaina, syyskuuta 25, 2006

Hoitsuja ja tissejä

Tämmöistä se on meikäläisen elämä. Koulutyönä tehdään esitelmää tisseistä ja hoitsuopiskelijakin kävi meikäläisen luona. Kuulostais varmaan ihan hienolta jos kyseessä ei olisi minä. Jos vähän tarkentais asiaa. Se esitelmä koskee mammografiatutkimuksia, joten ei varmaan kovin hehkeää. Ja se hoitsukin oli äijä joten se siitäkin sitten, vaikka mikäs minä olen valittamaan. Toista se olis jos joutuis olemaan poikamies. Nehän nyt ei muuta osaa tehdäkään kuin valittaa.

22 kommenttia:

manninen kirjoitti...

Me valitetaan siitä ettei ole naista, sinä valitat kaikesta muusta turhasta paskasta. Susta on tulossa jonde!

Anonyymi kirjoitti...

mielenkiintoista Ville :D:D:D:D:D

Anonyymi kirjoitti...

siis Vilho....... pahoittelen virhettäni... onkos näkynyt hyvännäköisiä "naisten" perseitä lähi aikoina?

manninen kirjoitti...

Ei tänne tarvii tulla ees enää vittuilemaan ko se näkyy olevan jo hoidossa

Wille kirjoitti...

Enhän minä enää katso naisten perseitä, toista se oli silloin kun olin säälittävä poikamies ja silloinkaan en kovin usein tunnistanut sukupuolta oikein, mutta jos on hyvä perse niin ei se sukupuolta katso.

manninen kirjoitti...

Minä muistan tämän kommentin

Wille kirjoitti...

Taitaa muistaa moni muukin.

Anonyymi kirjoitti...

Mäki oon tainnu kuulla jotai juttua sun perseitten kattelusta...olin vaa ehtiny unohtamaa koko jutun..jos siellä ei näy naisten perseitä nii ehkä sitte miesten

AC/DC kirjoitti...

Perse se on sotkallakin...

Wille kirjoitti...

Vai kommentoidaan sitä nyt sotkan perseitä. Aika alhaista. Minulla ei ole siitä kyllä mitään valittamista.

manninen kirjoitti...

Ei kuulu valitusta kun on tarpeeksi höyheniä kurkussa

Wille kirjoitti...

Kuka tuo salaattilautanen on? Joku sieltä opistolta?

Anonyymi kirjoitti...

Vähän oot sexy tossa kuvassa.

Wille kirjoitti...

Taidat kumminkin olla mies sinä opistotyttönen. Yleensä miehet sanovat mua sexyksi.

manninen kirjoitti...

Ei yleensä miehet sanovat sua homoksi. Mutta joillekin se on sama asia

Anonyymi kirjoitti...

ihan naissukupuolta olen mutta voithan sä minut mieheksikin kuvitella jos se sinua miellyttää enemmän. ei noin komeaa ja ihkua miestä voisi homona pitää.

Wille kirjoitti...

Mikä ihmeen mustamaalausyritys tuo opistotyttönen on? Noita sen viestejä nyt ei usko kukaan. Vaikka ehkä toivotte niin.

manninen kirjoitti...

Aika kiimaselta tuo kyllä kuullostaa. Willestähän on tullu vekkuli

Wille kirjoitti...

Tämä on joku salajuoni minua vastaan. Tunnustakaa pois.

Anonyymi kirjoitti...

löytykös hyvännäkösiä perseitä baareista lauantaina?

Wille kirjoitti...

Oisit urho ite tullu kahtomaan.

manninen kirjoitti...

Tällä sitä vaan kutsutaan "urhoja" baariin.

generated by sloganizer.net