torstaina, heinäkuuta 31, 2008

Minä olen



Pääsinhän minä Mannisesta vihdoin eroon. Nyt on aikaa keskittyä blogielämään. Aluksi pahoittelen etten ole ehtinyt/jaksanut lukea teidän muiden blogeja kovin aktiivisesti. Jos minulta on jotain äärimmäisen tärkeää jäänyt huomaamatta niin sivistäkää minua. Tässä vastaavasti tulee raporttia siitä mitä kaikkea hurjaa minulle on ehtinyt tässä parin viikon aikana tapahtunut.

Olen käynyt veljeni tupareissa. Oli ihan hauskat. Pääsin loistamaan singstarissa pitkästä aikaa.

Olen katsonut kolme erittäin huonoa komediaa putkeen. Elukka, Norbit ja Fat Albert.

Olen oppinut että ravintolassa jos tilaa 2 normaalicolaa ja yhden sokerittoman niin tarjoilija laittaa siihen sokerittomaan pillin että sen erottaa. Nerokasta.

Olen rakentanut maasaunaa eli kiviä kasannut.

Olen savusaunonut.

Olen mato-onkinut. (Tietenkin saamatta kalan kalaa)

Olen hakenut täydennyshaussa lähihoitajaksi. (Älkää kysykö miksi)

Olen käynyt Mikko Alatalon yhteislaulukonsertissa Saarijärvellä ja saanu jo toisen nimmarin. Tällä kertaa omistuksella "Krooniselle Pojalle". (Ei siihen lappuun mahtunut että poikamiehelle mutta sehän on vain karumpi noin)

Olen nähnyt Iron Maidenin (ja lämppärit Lauren Harris ja Avenged Sevenfold) hienon keikan. Kyllä ne osaa lavashown.

Olen saanut vihdoin tilaamani liput Miljoonarockiin. Arvatkaa onko hienoa päästä näkemään taas Nightwish?

Olen katsonut kolme Uwe Bollin leffaa. On se maineensa veroinen mies.

Olen kestänyt Mannista monta päivää.

Olen käynyt katsomassa uuden Batmanin. Hyvähän se oli. Ärsyttää vaan kun sitä hehkutetaan ihan liikaa.

Ai niin tällaisenkin olen saanut. Kiitosta vaan. Tähän olis jotkut säännötkin miten tämän kanssa pitäisi toimia mutta en jaksa miettiä.

Olen kai minä jotain muutakin tehnyt mutta ei oikein ajatus loista. Välillä on mielessä käynyt taas sekin että lopettaisin blogin kokonaan mutta tuskin sitä sentään teen. Ei nyt juttu luista yhtään. Keskitytään siis johonkin tärkeämpään. Mikko Alatalon kuunteluun.

Humppa Soi: Mikko Alatalo: Puhelinrakkaus
Humpastalainattua: "Se oiskin helppoo jos vois sanoo että edes olis onneton"

Elämässäopittua: Blogille on helpompi kirjoittaa jos sitä harrastaa tiuhempaan.

10 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Hirveesti kaikkia juttuja!!! Mutta olen vähän samaa mieltä tuossa elämässä opitussa... Olen itsekin ollut ties missä tässä parisen viikkoa, ja nyt tuntuu jotenkin vähän vaikeahkolta kirjoittaa tuonne blogiin. Mutta kaipa se palautuu...

etkö sä muuten vähän miettiny sitä lähihoitajajuttua silloin joskus aiemminkin jo? Kyllä minusta. Ihan hyvä. Siellä on sitten niitä tyttöjäkin yllin kyllin. :D

Anonyymi kirjoitti...

No eihän tuossa tohinassa ehdi blogia kirjoittaa, se on selvä! Saatika sitten lueskella muiden juttuja.

Savusauna on taivas. Minäkin kävin katsomassa Batmanin, ja eihän se nyt ihan huono ollut. Ei se minusta elokuvana silti ollut niin hyvä kuin Batman begins. Ja minusta se oli koomista kun se lepakkomies puhui niin matalalla äänellä. Typerän kuuloista. Mutta Jokeri! Se se oli hyvä.

Mukavaa viikonloppua :)!

Anonyymi kirjoitti...

Hei, äläs nyt... Norbithan on ihan sikahyvä. Olen katsonut sen ainakin miljoona kertaa ja aina se vaan naurattaa jaksaa :DD

Savusauna, tää tahtoo ja!

Wille kirjoitti...

Sirtsu: Olenhan minä sitä lähihoitsun hommaa aina välillä miettinyt. Ja onhan minulla neljän viikon vuodeosastoharjoittelu takana joten tiedän jo vähän millaista se on ihan käytännössä.

Hehkuvainen: Minun alkoi nyt tehdä mieli nähdä se Begins kun en muista siitä mitään. Jokerista olen kyllä samaa mieltä.

Oikein mukavaa viikonloppua sinullekin!

Lumi: Mitä? Et kai oikeasti tykkää Norbitista. En voi ymmärtää.

Savusaunaan ei voi kyllästyä. Nyt kelpaisi kyllä ihan normaalikin sauna.

Anonyymi kirjoitti...

Mä olen alkanut jakelemaan taas tunnustuksia... kato vaikka

Wille kirjoitti...

No täytyypä käydä katsastamassa.

Mimmu kirjoitti...

Eipä sitä blogia kannata lopettaa, ei täällä muillakaan aina juttua tule. Nyt on jokin puheummetus. Nou hätä.

Sä kyllä saattaisit sopia lähihoitajaksi. Ja varsinkin jos vanhuspuolelle aiot, niin mummut tykkää nuorista miehistä siellä :)

Anonyymi kirjoitti...

Voi Ville Ville... Kuinka sinusta on tullut Mikko Alatalo (vai mikä se ny oli??) fani?? Enpä olisi sinustakaan sellaista ikään uskonut :D

Minja kirjoitti...

Minäkin jakelin tunnustuksia, tulehan hakemaan omasi!

Wille kirjoitti...

Mimmu: Veikkaan että jos joskus blogin lopetan niin se loppuu siinä vaiheessa jos vakiinnun parisuhteeseen eli ei ihan vähään aikaan.

Jonnna: Voi Jonna Jonna... Eikö muka mieheltä joka kaataa nuudelit munille voi uskoa ihan mitä vaan? Kiva kun vielä lueskelet tätä ja uskaltaudut jopa kommentoimaan.

Minja: Kylläpäs minä nyt saan. Olen otettu.

generated by sloganizer.net