torstaina, elokuuta 02, 2012

Katsaus

Töissä ollut ihan kivaa. Kiitos työkavereiden.

Vapaa-aika ollut tylsää yksin, mutta mukavaa vaimon kanssa.

Tänään on vapaata kokonainen päivä ja vaimolla yövuorot molemmin puolin päivää. Joten laiskottelen tänäänkin. Toissa yönä en saanut nukuttua kuin kolmisen tuntia niin viime yönä piti kerätä univelat takaisin. Nyt pitäisi jaksaa taas neljä työpäivää ja sitten taas yksi vapaa. On tämä vaan sellaista seuraavien vapaiden odottamista ja sitten kun on vapaa, niin mitään ei saa aikaiseksi.

No musiikkia olen kuunnellut mukavasti. Olen joskus ostanut kirjan 1001 Albumia jotka jokaisen on kuultava edes kerran eläessään, ja olen nyt yrittänyt kuunnella niitä albumeja. Aluksi yritin löytää niitä kirjastosta, mutta heikosti tuntui sieltäkin löytyvän. Sitten latailin niitä netistä, mutta sekin oli liian vaikeaa. Lopulta tyydyin kuuntelemaan youtubesta. Sieltä löytyy hyvin biisi kuin biisi. Olen kuunnellut nyt 50-luvun levytyksiä ja lähinnä jazziahan se on ollut. Ei se oikein ole minun musiikkia. Raskasta kuunneltavaa. Ehkä siihenkin oppisi jos oikein paljon kuuntelisi, mutta ei minusta ainakaan vielä sellaiseen ole. Ehkä joskus vielä innostun oikein kunnolla, mutta siihen asti kuuntelen helpompaa musiikkia.

Nyt kohta voisin syödä eilistä riisiä ja kanaa. On muuten hyvää kun laittaa kolmen juuston kerman.

Humppa Soi: Miles Davis - Freddie Freeloader

Ei kommentteja:

generated by sloganizer.net