keskiviikkona, maaliskuuta 17, 2010

Otsikon keksimisen sietämätön keveys

Maanantaina oli opettajan kanssa alkukeskustelu. En haluaisi olla ilkeä ketään kohtaan tai sanoa pahasti kenestäkään, mutta kyseinen opettaja saa jotenkin karvani pystyyn. Keskustelun jälkeen jäi sellainen olo että olen ihan paska enkä osaa mitään. Ehkä sattui minullekin huono päivä tai jotain. Onneksi enää kaksi kertaa harjoittelun aikana tarvitsee opettajaa nähdä. En ehkä kestäisikään yhtään enempää.

Eilen tiistaina oli koululla työnohjausta. Meinasin nukahtaa sinne vaikka yleensä olen tykännyt niistä. Ja sieltä kun palasin takaisin työpaikalle niin iski kauhea olo. Alkoi tekemään pahaa, heikottaa ja pyörryttää. Ajattelin että nyt iski noro. Lähdin kesken päivän töistä pois. Olo oli heikko, en jaksanut muuta kuin heittäytyä sängyn päälle. Nukuin pari tuntia ja olo oli parempi. Illalla meinasi taas heikko olo yllättää mutta sekin meni lepäämällä ohi. Ja nyt on ollut ihan hyvä olo. Toivottavasti tämä tästä. Iltavuoro olisi tänään ja nyt ainakin näyttää siltä että sinne jaksan.

Ei kai tässä tänään muuta. Opinnäytetyö on edelleen pahasti kesken ja se ressaa. Parin viikon päästä deadline.

Humppa Soi: Klamydia: Mä oon tyhmä

1 kommentti:

Naily kirjoitti...

Hmp, toiset eivät kai osaa sanoa muuta kuin negatiivisia asioita. Minäkin olen törmännyt joskus tuollaisiin henkilöihin, jotka saavat olon todella ikäväksi ja tuntuu siltä, että mitään ei muka osaisi.

Tuosta norosta on varmaan jotain tosi outoa versiota liikkeellä. Meillä oli pari viikkoa sitten vähän sama juttu, tosin puolisko sairasti todella kovasti oikean version, mutta minulla oli vain tuo ääretön kuvotus ja väsynyt olo. Kummaa. Samaa nimittäin ovat valitelleet monet lähiaikoina. Meillä epäiltiin ensin ruokamyrkytystä, kun sain lievemmän taudin, mutta liekö sitten ollutkin virusta...

generated by sloganizer.net