tiistaina, huhtikuuta 06, 2010

Willen nimipäivää tänään vietetään

Arki jatkuu taas ja hyvissä merkeissä. Pahaenteinen aamuni alkoi seuraavalla seikkailulla.

Menin rakkaani kylpyhuoneeseen tarkoituksenani ajaa parta. Otin partakoneen käteeni ja aloin etsimään katseellani pistorasiaa. Löysin peilikaapista sellaisen kaiken maailman purkkien ja purnukoiden takaa. Aloin laittamaan töpseliä rasiaan kun tapahtui seuraavaa. Käteni siirsi hieman seuraavan näköistä hajuvesipulloa:



Pullo siirtyi hetki hetkeltä lähemmäksi reunaa kunnes väistämätön tapahtui. Pullo tippui. Suljin silmäni. Kuului kova paukaus. Avasin hitaasti silmäni ja katsoin vahinkoa. Eteeni avautui seuraava näkymä:



Olin rikkonut rakkaani lavuaarin. Tunnustan. Olen syyllinen. Anteeksi.

Näin siis alkoi tämä nimipäiväni. Nyt paistan itselleni perunoita ja hetken päästä pitääkin jo riennätä harjoitteluun. Iltavuoro ei anna armoa.

Humppa Soi: No Man's Band: Rakkauslaulu
Humpastalainattua:
"Mä vihaan sua, toivottavasti olet onnellinen
Mä vihaan sua, minä en ole, enkä koskaan tule
Mä vihaan sua, nuori ja kaunis ja niin petollinen
Mä vihaan sua, pinnalla kultaa, sisällä perkele.

2 kommenttia:

Thundercat kirjoitti...

Hyvää nimipäivää vain sinne :) vai on sullakin ollu vähän heikosti alkanu päivä, niin myös täällä. Aamulla kyllä kaikki mikä pysty menemään pieleen niin myös meni :D

Naily kirjoitti...

Ei kyllä ensimmäisenä olisi arvannut, että lavuaari menee rikki ennen pulloa. :D Melkoinen päivän aloitus.

generated by sloganizer.net