tiistaina, marraskuuta 04, 2008

Yritetään edes

Olette tietenkin luulleet että minä olen löytänyt elämää ja sen takia olen jättänyt blogimaailman vähemmälle mutta tämähän ei ole totuus. Totuus on että mokkulani on reistaillut. Eilen yritin soittaa jonnekin numeroon mistä piti apua saada mutta meni hermot kun heittelivät minua vain koneelta koneelle ja siinä vaiheessa kun neuvoimat minua hakemaan netistä apua niin löin luurin kiinni ja tuumasin että antaa olla. Tänään kuitenkin sorruin soittamaan uudestaan ja kuin ihmeen kaupalla siellä vastasikin ihan oikea ihminen ja osasi vielä neuvoakin. Vika on kuulemma Soneran päässä. (vaikka eiköhän minunkin päässäni jotain vikaa ole?) Huomenna lupasivat hoitaa asian kuntoon ja jos ei loppuviikosta toimi niin sitten kehoittivat soittamaan uudestaan.

No nyt tietenkin ihmettelette miten minä tänne nyt voin kirjoittaa jos nettini ei toimi. No sain minä tämän jotenkin toimimaan jo mutta on vaan pirun hidas joten ei oikein jaksa mitään tällä tehdä.

Koulussa on ollut kivaa. Pitkiä päiviä mutta nauraa on saanut. On meillä vaan hauska luokka ja se ydinjoukko jossa hengailen on jotain vielä parempaa. Biljardi ja kaksimielisyydet jatkuvat...

Humppa Soi: Megadeth: Peace Sells.

3 kommenttia:

Mimmu kirjoitti...

Jos ne Soneran tyypit päättivät vähän rajoittaa sun netissä hengailua. Oli katsonut, että tuo poika roikkuu kyllä ihan tarpeeksi koneella...

Anonyymi kirjoitti...

Tulin vain toivottamaan hyvää viikonloppua :).

Wille kirjoitti...

Mimmu: Niin se varmaan on.

Hehkuvainen: Hyvää viikonloppua vaan sullekin!

generated by sloganizer.net